Veganomicon 47

Amb el bloc torne a reprendre la idea de fer les receptes del Veganomicon. Aquesta és la que vaig fer ahir, escric la recepta amb les variacions que jo hi vaig fer.

Lemony roasted potatoes

 

Lemonyroastedpotatoes

Ingredients:

4 creïlles mitjanes

oli d’oliva (ho vaig posar a ull, a la recepta posava 1/3 de tassa, però no vaig utilitzar tant)

6 dents d’all picades

El suc d’una llima menuda

1 tassa de brou

2 cullerades d’orenga

sal i pebre negre

 

Encenem el forn a 200º més o menys. Tallem les creïlles, primer per la meitat i després longitudinalment, barregem la resta d’ingredients en un recipient per a forn i afegim les creïlles, ho removem per cobrir-les amb la salsa. Ho posem tapat al forn i coem durant 30-40′, de tant en tant removem les creïlles perquè s’impregnen bé de salsa. Ho servim amb un poc d’orenga per dalt

 

 

 

 

 

Responder

